S cílem usnadnit uživatelům používat naše webové stránky využíváme cookies. Používáním našich stránek souhlasíte s ukládáním souborů cookies na vašem počítači / zařízení. Nastavení cookies můžete změnit v nastavení vašeho prohlížeče.

Úvod » CROSSOVÁ elektrokola » Elektrokolo Leader Fox BEND Gent 2018, pánské, černá-oranžová


        

Elektrokolo Leader Fox BEND Gent 2018, pánské, černá-oranžová

Polo-integrovaná baterie v rámu s kapacitou 16Ah (576Wh) a reálným dojezdem přes 100km. Středový motor Bafang, hydraulické kotoučové brzdy, protiprůrazové pláště. Nejlepší poměr cena / výkon / kvalita. Přijímáme před-objednávky se slevou.

SKLADEM PLZEŇ sleva 15%

Skladem

 

Dostupnost: skladem na prodejně Plzeň
Číslo produktu: 18362841175
DOJEZD: 100 - 180 km
UMÍSTĚNÍ BATERIE: integrovaná v rámu
MOTOR: Bafang - středový
Velikost rámu
Cena před slevou ➙ 44 694 Kč
Cena pro Vás:
37 990 Kč

do košíku:
  ks  

Cofidis splátky

••• Specifikace •••

TYP RÁMU: pánský
DOJEZD: 100 - 180 km
UMÍSTĚNÍ BATERIE: integrovaná v rámu
UMÍSTĚNÍ MOTORU: ve šlapacím středu
MOTOR: Bafang - středový
VELIKOST KOL: 28"
BARVA: černá (matná)
BARVA (detail): oranžová
VÝROBCE: Leader Fox
SNÍMAČ ŠLAPÁNÍ: torzní
SPECIÁLNÍ VLASTNOSTI: polo-integrovaná baterie v rámu

Elektrokolo BEND Gent 2018, Leader Fox, 16Ah integrovaná baterie

Důležité informace o elektrokole BEND Gent 2018:

• typ rámu: pánský, s integrovanou baterií v rámu

• způsob jízdy: aktivní šlapání / sportovní jízda

• dojezd: až 70 km pohodlně, až 120 km s mírnou pomocí motoru

• motor: středový Bafang Max Drive, s torzním snímačem 

• baterie: 16Ah (576Wh) integrovaná v rámu elektrokola

• ovládání pohonu: velký barevný displej ve středu řídítek, tlačítka na levé straně řídítek

• výrobce: LeaderFox, česká továrna v Českých Budějovicích

 

Elektrokolo bend je k dostání ve dvou barevných variantách:

Matná černá s oranžovou                                         Matná tmavě šedá se zelenou

Crossové elektrokolo BEND 2018 s integrovanou bar´terií v rámu s tředovým motorem Bafang.

Crossové elektrokolo BEND 2018 s integrovanou bar´terií v rámu s tředovým motorem Bafang. Šedá se zelenou barvou

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 Přehledný barevný LCD displej zobrazuje funkce:
- volbu 5 režimů asistence 
- funkci WALK (rychlost chůze – využití např: při vedení kola do prudkého kopce)
- zobrazení aktuální, maximální a průměrné rychlosti
- ujeté kilometry: jednotlivá jízda/celková ujeta vzdálenost
- denní a noční režim (podsvícení displeje)
- ukazatel stavu nabití baterie

Příslušenství:
Nabíječka a akumulátor je součástí balení.

Dojezd elektrokola závisí na spoustě různých okolností. Z těch nejdůležitějších:

• stupeň přípomoci motoru - na elektrokole si vždy můžete nastavit stupeň síly motoru - kolik chcete, aby Vám elektromotor pomáhal. Čím více šlapete Vy vlastní silou, tím menší Vám stačí síla motoru a tím větší je celkový dojezd. Naopak čím více Vám elektrokolo pomáhá, tím více si můžete odpočinout. Čím větší je pomoc, tím menší je dojezd v kilometrech. Vždy se tedy jedná o nějaký poměr vlastní síly šlapání k síle motorové asistence a to je vždy na Vás, jak se rozhodnete.

• hmotnost jezdce a nákladu - pokud na kole pojede člověk s hmotností 90kg, bude mít menší dojezd, než člověk s hmotností 60kg.

• profil terénu - pochopitelně pokud budete jezdit v kopcích na Šumavě, dojezd bude menší, než pokud budete jezdit na Třeboňsku kolem rybníků. Proto se dojezdy elektrokol uvádějí v tak velkém rozpětí kilometrů.

• řazení převodů - pro optimální využití motoru doporučujeme na elektrokole jezdit především jako na normálním kole. To znamená nejdříve přehazovat kolečka přehazovačky, pak teprve používat sílu motoru. Na ne-elektrokole do kopce také nepojedete na nejtěžší převod, když si můžete přehodit na lehčí a šlapání bude snazší. Pokud naopak jedete po rovince, je dobré si přehodit na těžší převod, se kterým kolo pojede rychleji a pedály se nebudou otáčet na prázdno. To samé platí i pro elektrokola s tím rozdílem, že když už nebudete do kopce moct šlapat, nebo už se Vám prostě nebude chtít, pomůže Vám motor a kopec vyjedete "jedním dechem". Při nesprávném řazení převodů proto počítejte se zvýšenou spotřebou baterie a s nižším dojezdem.

• povrch, po kterém na elektrokole jedete - hladké silniční pláště na hladké silnici pojedou vždy snáze a rychleji, než hrubé pláště v hrubém terénu. Pokud tedy pojedete trasu 50 kilometrů po lese s kamenitou cestou, kořeny a po nezpevněném povrchu na horském elektrokole s hrubými terénními plášti, z baterie Vám ubyde více, než když pojedete 50 kilometrů po silnici na trekovém elektrokole s hladkými plášti. Podobně se to dá říct i o běžncýh jízdních kolech - v lese se nadřete víc, než po silnici - po hladké rovné silnici kolo jede skoro samo. U trekingových  / silničních elektrokol tedy můžete počítat s vyšším dojezdem na stejnou kapacitu baterie.

• kondice jezdce

◘ pokud na kole aktivně jezdíte (například 30km za jednu vyjížďku), Váš dojezd bude vždy o něco vyšší, protože se nemusíte tolik spoléhat na motor.

◘ pokud na elektrokole pojede člověk, který na kole jezdí hodně málo (například ze zdravotních důvodů, nebo se prostě nechce trápit), bude se muset na motor více spoléhat a dojez bude menší.

 

• typ motoru a typ snímače šlapání

◘ torzní snímač v motoru umí poznat sílu, kterou do šlapání dáváte. Pokud dáváte větší sílu, motor to pozná a více Vám pomůže. Pokud ale jedete po rovince a šlapete snadno a sílu nedáváte skoro žádnou, motor to také pozná a nebude Vám pomáhat, protože to nepotřebujete a stačí Vám vlastní síly. Tím pádem je dojezd elektrokol s torzním snímačem všeobecně vyšší, protože motor umí poznat, kdy pomoc potřebujete a kdy ne. Zároveň je síla dávkována velice přirozeně a nemusíte se tolik starat o to, abyste baterii ušetřili snížením stupně asistence motoru, stačí přehodit na lehčí převod a šlapání je snazší a motor nemusí tolik pomáhat. Motor s torzním snímačem od Vás vyžaduje spolupráci a je zaměřen spíše na aktivní jezdce a tím pádem je dojezd vyšší, protože mu pomáháte.

◘ otáčkový snímač (kadenční) pozná že šlapete a pozná i rychlost šlapání (kadenci). Čím rychleji šlapete, tím více motor pomáhá. Při jízdě po rovince se Vám pak může stát, že šlapete "na prázdno", otáčíte pedály, nedáváte žádnou sílu a motor i tak hodně pomáhá. To je vhodné, pokud si při jízdě chcete odpočinout, nešlapat skoro vůbec a nezapotit se. Motor s otáčkovým snímačem šlapání Vám dovolí za jízdy méně šlapat a více si odpočinout a tím pádem spotřebuje více baterie a dojezd může být menší.

• nedostatečné nahuštění plášťů elektrokola - málo nahuštěné pláště na běžném jízdním kole poznáte snadno - šlapání je obtížnější, i když jedete na stejný převod stejnou trasu. Na elektrokole málo nahuštěné pláště na jízdě tolik nepoznáte - Vy budete šlapat stejně  pouze s tím rozdílem, že větší úsilí bude dávat baterie místo Vás. To samozřejmě znamená nižší dojezd, proto vždy doporučujeme hlídat si nahuštění plášťů, aby dojezd elektrokola byl maximální.

• technický stav kola - ať už je to nesprávně seřízená brzda, která za jízdy přibržďuje, opotřebovaná ložiska, středové složení, starý zteřelý plášť, vytahaný řetěz nebo opotřebované vícekolečko - tyto všechny "drobnosti" můžou pak v součtu snížit dojezd elektrokola. Proto doporučujeme pravidelné prohlídky kola, díky kterým budete mít své elektrokolo v pořádku a připravené na novou sezónu.

• směr a síla větru - ano, vítr někdy může být tak silný, že Vám pomůže jet do kopce. A někdy Vás protivítr může hodně brzdit. Na elektrokole toto platí také. Elektrokolo umí udržovat určitou rychlost, proto nepříjemný protivítr překonáte snadněji. Poznat to bude na dojezdu kola, protože motor vyhodnotí, že potřebujete větší sílu a tak odebere z baterie více energie.

• okolní teplota - během zimních měsíců je dojezd elektrokola cca o třetinu až polovinu menší. I v zimě a při minusových teplotách na elektrokole samozřejmě jezdit můžete. Pokud na kole jedete a baterii používáte, vše je v pořádku. Pokud by ale baterie zůstala v mrazu, rozhodně jí to nesvědčí a rapidně se tím zkracuje její životnost. Při zimních vyjížďkách tedy pamatujte na zkrácený dojezd a také aby baterie nezůstala ležet při teplotách pod 10°C.

 

ZWVjMDJkY